Kaikille on varmasti tuttua uutiskirjeet ja sähköpostimarkkinointi, niin hyvässä kuin huonossakin. Parhaimmillaan uutiskirjeet tavoittavat juuri ne vastaanottajat jotka haluavat saada tietoa uusista tuotteista, palveluista tai muista heitä kiinnostavista tapahtumista ja näin lisäävät tietoutta yrityksestäsi.
Uutiskirjeillä onkin lakiin sekä hyvään tapaan perustuvia vaatimuksia ja käytäntöjä, joista on hyvä olla tietoinen ennen suuren massapostituksen lähettämistä joka pahimmillaan voi vahingoittaa yrityksen mainetta ja aiheuttaa turhaa negatiivista kritiikkiä esim. keskustelupalstoilla.
Sähköpostimarkkinointi antaa loistavat välineet omien asiakkaiden sekä prospektien yhteydenpitoon ja siitä saatava statistiikka tuo myynnille ja markkinoinnille arvokasta ensikäden tietoa ja suoria myyntiliidejä.
Kun olet lähettänyt viestisi voit siirtyä katsomaan tuloksien kehittymistä reaaliaikaisesti, sitä mukaa kun vastaanottajat viestiä avaavat. Tuloksista näet mm. kuka viestin on avannut, koska ja montako kertaa sekä mitä linkkejä hän on klikannut. Voit myös suodattaa tulokset niin että näet linkkikohtaiset klikkaukset, jolloin tiedät mikä on ollut suosituin asia kirjeessäsi ja ketkä siitä ovat kiinnostuneita. Näin aidosti kiinnostuneiden kontaktointi vaikka puhelimella on helppoa.
Uutiskirjeen lähetys 1000 vastaanottajalle maksaa yhteensä 75 euroa. (1000 x 0.05 € + 25 eur.) Tämän laskun saat vain yhden kerran.